Se enkelt indlæg
Gammel 22-08-2016, 07:52   #9
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
mangler lidt, er i stadig gift? for det gør det meget svære for at ikke sige umuligt, men det tror jeg ikke,.

Pantebrevet i huset,vl jeg bede banken om en forklaring, for har du særeje ogikkehar underskrevet et gælsbrev i huset, har de jo lavet en fejl og skal selv æde den.

lige med det vil jeg tage til fri advokat hjælp i din by og bede om hjælp, ang skatte gæld kan du kontagte skat og bede om eftergivelse eller delvis eftergivelse, måske kan du finde en billigt revisor der kan ordne regnskabet, så er du måske helt ude af den del.

Men da du skriver nogen opsøger dig for gælder, tror jeg det er privat gæld, den er sværer at få eftergivet, hvis de truer diig må du kontakte politiet, ingen skal trues, hvis de ikke gør det og bare gerne vil have en afdrags ordning i gang,må du sige til dem som det er, du har intet.

Så kan de kalde dig i fogde retten og der kan i så lavet et forlig eller blive sat i berog fordi du intet har, det er ikke så behalgt man når det kommer til stykket kan man ikke klippe håret af en skaldet

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1612988

skema til efter givelsse
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat