Se enkelt indlæg
Gammel 21-10-2013, 16:27   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De bruger dem ikke fordi der simpelthen ikke er penge til det...

Det er ikke bare mig der mener dette men Mette Frederiksen der selv har udtalt i en P1 Orienterings udsendelse at det KUN vil være folk der alligevel skal have en pension som vil komme i disse ressourceforløb...

Jeg ved godt at de hele tiden taler om en TIDLIG indsats....og det er da også grundlæggende meningen med det....men ikke så længe der ikke er penge til det...

Så det er altså kun folk som ellers ville have fået en pension som kommer i disse ressourceforløb...det er Mette Frederiksen der selv siger dette til Jesper Tynell...

Du burde kunne finde den tråd vi har herinde om det...den ligger under politik og samfunds kategorien..

Jeg tror faktisk også at disse ressourceforløb ville kunne hjælpe mange mennesker videre....men det sker desværre ikke hvis man kun uddeler dem til folk som ellers skulle have en førtidspension..

Man kan jo kun håbe at det bliver anderledes hen af vejen når der evt er flere penge men jeg ville nu ikke holde vejret imens...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat