Se enkelt indlæg
Gammel 24-10-2014, 23:32   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Den dagbog jeg skriver hver dag, mens jeg er i praktik. Er det jobkonsulenten hos anden-aktøren eller er det jobcenteret jeg skal sende siderne til?

Jeg har lavet et ark per dag ligesom ud fra det der ligger i Nyttige Links.
Hvis det er konsulenten fra anden aktør, som har etableret praktikken, følger op på praktikken og skal lave noget skriftligt til kommunen vedr. din praktik, så er det konsulenten, som skal have din dagbog.


Jeg kan fortælle, at da jeg var i min sidste praktik (2009) var det også via anden aktør.
Jeg sendte min dagbog til min sagsbehandler hver uge.

Efter praktikken var afsluttet blev jeg ringet op af konsulenten, han havde talt med min sb og fået at vide, at jeg havde afleveret dagbog, han spurgte, om jeg kunne sende den til ham.

Da jeg læste den konklusion han havde skrevet til kommunen var det meget tydeligt, at han havde læst min dagbog.

Så jeg vil helt klart anbefale, at du sender din dagbog til konsulenten fra anden aktør.

Men der er intet, der forhindrer dig i også, at sende den til sb.
I så fald kan sb ikke påstå, at have været uvidende om noget.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat