Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2014, 08:50   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jesperjensens Se meddelelser
1. Ved de ikke er op til date, da det er under 3måneder gammelt info (så hun har end ikke fået min spec læge udtalelse endnu, hvis hun ikke har søgt den).
2. Ved de sidste lægestatus er fra 2012 (de har ikke søgt ny).
Jeg kan anbefale dig, at du sørger for selv, at have kopi af samtlige lægepapirer.

Hver gang du har været hos en læge beder du om, at få en kopi af det skrevne.

Hvis det er en læge, som kommunen har sendt dig til skal du have kopien fra kommunen.

Hvis det er din egen læge, der har sendt dig, så er det hos egen læge du skal bede om kopien.

Hvis din seneste speciallægeundersøgelse ikke er bestilt af kommunen, så vil jeg anbefale, at du selv skaffer en kopi af den, og afleverer en kopi af denne til kommunen.

Men husk, at du bør aflevere den ved skranken, og få en kvittering på, at de har modtaget den.

Hvis du giver sb den i hånden, så er der en risiko for, at den forsvinder (det oplevede jeg selv).
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat