Se enkelt indlæg
Gammel 16-12-2015, 01:17   #39
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Angry

Tusind tak for dit uddybende svar, Peter.
Ja, det er med bedrøvelse jeg læser dit svar, men ikke med overraskelse.
Rosenkrans Theil overrasker ikke. -Selvfølgelig har du ikke fået svar. Jeg skrev til Mette Frederiksen for et par år siden, og modtog efter måneder et svar fra arbejdsmarkedsstyrelsen med en masse lovtekst.
Jeg har for år siden læst Theils udtalelse, og den er jo som enhver anden socialdemukruts udtalelse, men når de skal gøre ord til handling er de bonkammerater med de liberale. Fortæl den danske befolkning det, og det er håbløst. Ingen i min omgangskreds, venner og familie tror på mine ord. Først den dag de selv står i lort til halsen fatter de det.
De såkaldte socialdemokrater pynter sig alle med lånte fjer fra hedengangne tid i det parti, som de har stjålet alle gode intentioner fra.
Uanset hvad så fatter jeg stadig ikke helt den lov. Jeg er en gammel kone, som bruger den del af hjernen jeg lærte da jeg var barn og ung. Den nye hjerne, hvor det gælder om at manipulere og lyve så ingen til sidst ved hvad sandhed betyder, ja ak, den har jeg ikke fået transplanteret. Mine børnebørn skal nok slå ordene: Sandhed og ærlighed op i en gammel ordbog. Betydningen vil være svær at finde på google, da det er ved at blive et gammelt ord, som kun kan høres i kirken.

Sidst redigeret af vasen; 16-12-2015 kl. 01:21. Årsag: slåfejl
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat