Se enkelt indlæg
Gammel 19-08-2009, 11:29   #24
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
så er der indløbet lidt svar..
den første fra borgmesteren dagen efter.
Hej xxx

Tak for henvendelsen , jeg sender den videre til xxxx xxx, der er leder af jobcentret, således xxx lige kan se på opfølgningen af din sag.

Med venlig hilsen

borgmesteren.

og idag kom der fra afdelingslederen i jobcenter..

Vedr. Manglende behandling af afgørelse truffet i Statsforvaltningen



Vi skal hermed fra Jobcenter Odsherred, Arbejdsmarkedsafdelingen besvare din mail

af den 10. august 2009.



Vi tilskrev dig den 12. august 2009, med baggrund i din henvendelse om manglende

behandling af afgørelse truffet i Statsforvaltningen. I denne skrivelse oplyste vi om

årsagen til vi ikke havde behandlet nævnte afgørelse, men henvisning til vi ikke

på daværende tidspunkt havde modtaget afgørelsen her i afdelingen. Af samme

grund havde vi heller ikke kunnet behandle den.



I skrivelsen af den 12. august 2009 oplyste vi at vi havde kontaktet Statsforvaltningen

den 11. august 2009 for at få tilsendt kopi af afgørelsen i din sag. Denne er modtaget

den 17. august 2009.



Af afgørelsen fremgår det som du korrekt angivet at kommunens afgørelse er blevet

underkendt at Statsforvaltningen og hjemvist til fornyet behandling.



Man lægger i afgørelsen vægt på der ikke har været opdaterede helbredsmæssige

oplysninger i sagen, som i tilstrækkeligt omfang har kunnet danne grundlag for såvel

forlængelse/ophør af sygedagpenge eller afslag på ansøgning om fleksjob.



Statsforvaltningen anmoder kommunen om at tilvejebringe relevante helbredsmæssige

oplysninger og foretage fornyet behandling/vurdering i forhold til de to ovennævnte

forhold.



Der vil blive taget initiativ til indhentning af helbredsmæssige oplysninger og efterfølgende

truffet fornyet afgørelse i sagen. Denne proces vil blive igangsat i den kommende uge.



Afslutningsvis skal vi fra Jobcenter Odsherred beklage det uheldige sagsforløb.





Med venlig hilsen



citater slut.

så er det jo jeg frygter de kun indhenter en status attest fra lægen.. og siger..hm og nå og afslutter sagen igen..

så jeg skal have kridtet banen op, og være lidt forud tror jeg.. hvis muligt..

lige pt er vi jo igang hyanna og jeg at gøre os upopulære på kommunen.. men det er jo bare ærgeligt...
jeg må fluks se om jeg kan få vækket holger danske.. nå nej, min fagforening.. og min læge... har helt sommerfugle i maven af skræk og frygt.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat