Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2013, 23:26   #1015
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Her er vist et par hardcore menthol dampere herinde, håber de ser det og kan komme med et tip....jeg damper kun menthol som ''krydderi'' i en sød væske, så jeg ved ikke så meget om menthol...

Men jeg ved til genglæd noget om damp metoden, som er ret vigtig og som først skal læres. Man kan ikke dampe på en elektronisk som man gør på en smøg, dvs man kan ikke tage et kort hiv, så smager det af bæ....eller giver ingen damp.

Når man suger, kan man faktisk forestille sig at man suger en lækker drink op med et sugerør, altså et langt og blidt sug, det giver max damp og smag. OM væsken så smager som man ønsker, er jo en smagssag. Men det er sådan man damper

- det tager lige lidt tid, inden man finder en god damp-balance. Jeg tager selv et langt drøn på pinden og når det er inhaleret og dampen er på vej ud af næsen, så er jeg allerede i gang med næste hug. På den måde kan jeg bedst vurderer smag, halskrads og dampfylde
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat