Se enkelt indlæg
Gammel 01-01-2010, 15:02   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg syntes ikke at det ser så sort ud og det sidste din psykiater skriver det kunne du godt undvære ja selvfølgelig men ved du hvad ingen mennesker kan sige at du aldrig bliver rask for ingen kan jo udelukke et mirakel vel


Som jeg læser det så må du være den perfekte kandidat for en pension med revurdering efter feks 5 år til den tid vil man jo kunne se om det at du får ro bedre din tilstand (hvad der ikke er noget der tyder på )


Hvad ang rheumatologisk undersøgelse så vil jeg klart anbefale dig at bede din læge om en henvisning ikke kun pga kommunen men også pga dig selv ..

Jeg har selv diagnosen stress og udbrændthed er stress følsom og har igennem mange år undskyldt mine smerter med min stress ved jo at den kan påvirke netop med stress ...

Da jeg til sidst fik taget mig sammen til at gå til lægen fik jeg konstateret d vitaminmangel (som kan give smerter også ) og da de ikke kunne få mit tal op kom jeg til nogle endkrologer som med det samme henviste mig remoutalog mhp undersøgelse for fib ...


Jeg har nu fået diagnosen fra både Frederiksberg sygehus samt fra remoutalog og det er så en sekundær fib , den er simpelthen kommet (som de forklare mig det ) som en reaktion af at leve i højeste alarmberedskab i så mange år (det er jo det kroppen gør når man har stress) samt reaktion på at leve i en konstant smerte tilstand kan vel beskrives som om man er blevet allergisk over for stress og smerter

Det korte af det lange er i hvert-fald at min kommune nu er i gang med at skrive en pensionsindstilling efter jeg har fået fib diagnosen , og at de så ikke mener at der er mere at gøre ...

Du skriver at du selv ikke mener du har fib, det var jeg også helt sikker på at jeg ikke havde og derfor var jeg både hos remoutalog og på Fredbriksergsygehus før jeg ville acceptere den diagnose også selv om min sag ved kommunen har trukket ud i et år

Og til dit møde vil jeg klart anbefale dig at bede om at komme til at se den ressourceprofil og få den til parts høring og så være meget påpasselig når du udfylder den ...

Og i sidste ende ville jeg søge en § 17 på forliggende grundlag hvis det var det der skulle til , ellers kan man være mange mange år i systemet , på et tidspunkt må man selv sige stop
  Besvar med citat