Se enkelt indlæg
Gammel 03-03-2011, 22:29   #32
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Jeg havde ingen anelse om at jeg kunne have ADHD før jeg så "problemerne" hos min søn. Jo mere jeg læste om det, jo mere kunne jeg se, at han ikke havde det fra fremmede.

Det der skal til er en henvisning fra egen læge til en psykiater, som ved noget om det, og der kan være flere måneders ventetid. Selv går jeg i lyngby, en psykiatisk klinik, hvor der mere end én psykiater. Jeg fik anbefalet Jette LaBianca af min læge, da der ikke er mange som har forstand på ADHD. Jeg går så hos en af de andre deroppe, men de skulle efter min læge være nogle af de bedste i Københavns området.

http://www.krak.dk/firma/jette-labia..._word=labianca

Den første jeg var hos, på amager, sagde at jeg ikke kunne havde ADHD fordi jeg kan lave mad, har en uddannelse og har en kæreste som jeg har haft mere end 1 time... Hmm ja en gammel mand, som nok kun så den gamle DAMP diagnose for sig og desuden har kæresten også ADHD - "lige børn leger bedst".

Jeg fungere bedst med medicinen (siden august 2010). Jeg husker bedre og er blevet meget bedre til at skrive mine opgaver ned, så jeg ikke glemmer dem, inden jeg kommer igang. Der selvfølgelig mange andre ting som medicinen ikke kurerer, hvor det i stedet kræver at man arbejder med sig selv, men det hjælper, når der bliver mere ro i hovedet, så man kan se problemerne.

Andre har ikke brug for medicinen, men diagnosen hjælper til at se de "fejl" man har så kan kan arbejde med de ting der kan arbejdes på.

Få du dig en henvisning, så du kan få af-/be-kræftet om det er det eller ej.

Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat