Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2008, 22:50   #25
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den udstødte Se meddelelser
Okay, så må vi se hvordan det går med dig, jeg håber at du er mere heldig end jeg..... jeg har modtaget speciallægeerklæringen allerede i dag - det var i går eftermiddags jeg var til undersøgelse, så det er hurtigt. På trods af, at han havde fået tilsendt diverse kopier (det havde kommunen sendt med), så har han tilsyneladene ikke kigget i dem. Han skriver, at der ikke er nogen lægelige fund at der skulle igangsættes socialmedicinsk behandling Det er utroligt, at der smides penge ud til den slags.

Jeg ser om jeg kan finde din tråd.


Den Udstødte
Hej den udstødte,

Sikke noget.

Det lyder som om den speciallægeerklæring er skrevet på forhånd eller også har manden ikke øjne i hovedet. Det med sko og sokker..er da helt hen i vejret..

Jeg er ikke så meget inde i hvad man evt. kan gøre i sådan en situation, men det jeg har fået at vide er, at du skal sørge for at få en second opinion - dvs. en anden reumatologs/fagpersons mening - HURTIGST MULIGT.

Fordi så længe du har hans erklæring stående - så er det den som kan tælle for det mæste. Dvs. indtil der kommer en anden fagperson ind og mener noget andet.

Prøv at kontakte en anden reumatolog og hør, hvad du kan gøre.
Du kan så sige til kommunen du har talt med en anden fagperson vedr. en ny undersøgelse. og du gerne vil have en second opinion. Da du ikke kan acceptere denne læges erklæring.

Hvis du kan overskue det prøv at læse kurttrolds tråd om psykiateren
Eva Blach - det giver mega stof til eftertanke..

Jeg ved godt, at man bare ikke har hverken kræfter eller overskud til at kæmpe hele tiden, når man er syg..Men prøv og se om du kan finde overskudet og klag over denne læges udtalelser/erklæring..

Jeg er nu meget mere spændt på, hvordan min undersøgelse kommer til at gå i næste uge...

Håber det bedste for dig.

Mange hilsner
afrodite
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat