Se enkelt indlæg
Gammel 02-09-2009, 21:03   #10
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
Eltroxin ændret

Jeg kan kun opfordre jer alle til at læse debatten der raser på Netdoktor og jeg startede tråden for at I skal vide at der på Facebook er gruppen : STOFSKIFTE BIVIRKNINGER AF NY ELTROXIN , med livlig og gode skriverier.

Jeg har undret mig over at der her ikke har så været nogen indslag herom.

Jeg har meldt mine bivirkninger til Lægemiddelstyrelsen på opfordring fra Souschefen på Apoteket i juni måned - min søn opdagede en artikler i avisen. Og pludseligt faldt det hele i hak. Oplevede fra Slutningen af sidste år pludseligt hedestigninger, svimmelhed og voldsom tørst meget pludseligt fik det dårligt. Fik et Black out og var indlagt- har haft lavt stofskifte og fået Eltroxin i 12 år. Men dette var så meget anderledes at jeg ikke selv så en sammenhæng.
Har siden hen lidt i stilhed med daglig hovedpine og de frygtelige hedstigninger. MR scanning og EEg viste ingen ting. Vil bare selv bidrage med at nå ud dem som ikke er på nettet, gamle og andre som ikke er klar over dette også nås for det smadrer vores liv. Lægen her anede ingenting så det har været en kamp at få udleveringstilladelse til den udenlandsk medicin, som fordi der har været mange klager nu kommer der snart et alternativ til Eltroxin nemlig EUTHYROX i Danmark. Som stadigvæk skal skaffes hjem og der skal søges tilskud.

Og i kommunerne er mange kommet i klemme. Mange har psykiske bivirkninger men alene det at have det så skidt kan jo give det. For så er der noget galt.

Nej, bivirkningerne afsløres ikke i blodprøver så jeg har gjort en indsats til at den næste der kontakter lægen også bliver hørt og der bliver reageret....fordi det er velkendt..

Ametyst

Sidst redigeret af Ametyst; 02-09-2009 kl. 21:13.
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat