Se enkelt indlæg
Gammel 20-07-2010, 09:27   #1
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
almægtig lægekonsulent kbh

Ja, så fik jeg endelig bekræftet det vi alle ved.

Lægekonsulentens uindskrænkede magtbeføjelser i fp-sager og sygedagpenge-sager.

Var til møde med sagsbehandler ang. deres fortsatte uvillighed til at afklare mig.

Så siger hun at hun vil ligge sagen til lægekonsulent, igen?!

Jeg siger at den kommer direkte fra lægekonsulent, så det ser jeg ingen grund til.
(Med direkte mener jeg indenfor 6mdr, hvilket jo er hurtigt i kbh kommune.)

Hun siger: "Vi har lige været til et møde hvor det blev præciseret kraftigt, at lægekonsulentens ord er afgørende i disse sager."

Jeg er lige ved at falde ned af stolen!

Jeg siger: "Så du sidder hermed og siger at det er lægekonsulenten der afgør fp-sager? Stik imod gældende lovgivning der tydeligt siger at lægekonsulenten ingen kompetence har til at afgøre fp-sager, eller udtale sig om borgerens ret til at modtage ydelser?

Hun siger: "Han sidder jo med pensions-udvalget, så det har han"

Hun sidder og ser på mig, som om jeg er langsomt opfattende, jeg sidder i chok og ønsker jeg havde optaget det hun lige sagde.

Jeg gentager: "Du siger til mig at lægekonsulenten sidder i pensionsudvalget og at I har fået af vide at hans ord er afgørende. I bryder altså åbenlyst loven ved at lade lægekonsulenten afgøre sagerne for jer?"

Nu begynder hun at blive på tværs, som om først nu fatter hvad hun selv sidder og siger.

Jeg bliver ved, og det ender med hun forsvarer sig med at sige at hun kan matche mig match 1, så jeg kan blive aktiveret fra imorgen.

Helt sikkert, jeg har været matchet 4-5(gammel match) de sidste mange år, så kan jeg jo ikke bare blive match 1, fordi en dum sagsbehandler fortaler sig.

Det endte med ingenting, og jeg står i ingenmandsland som altid. Mener faktisk også at deres lægekonsulent er den berygtede Jens Bang.

Tak for kaffe, siger jeg bare.

Hvad f. gør man så, det er jo håbløst.

frida er ikke logget ind   Besvar med citat