Se enkelt indlæg
Gammel 19-09-2010, 21:36   #7
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Naturligvis skulle jeg slippe ham på et tidspunkt - dette var bare ikke tidspunktet hvor jeg har brug for nogle at snakke med mere end nogensinde.

Ved godt det svært med medicin, men det er beskrevet og det frarådes at give mig medicin - hjælper jo ligesom ikke noget når jeg ikke kan tåle ****et :-/

Det gør mig KUN dårligere på alle måder, psykisk som fysisk, som kun bidrager til at køre mig længere ned når jeg tager det ****...
Der er enkelte og jeg er desværre deriblandt folk der ikke kan tåle det - hvis det da bare virkede var jeg da OVERLYKKELIG, men nej...

Som nævnt så siger hun blot hun vil have ENDNU en udtalelse om jeg ikke skal have medicin.
Den "indledende" samtale på psykiatrisk sagde de også at det ikke virkede realistisk at smide mig på medicin, og var deraf jeg startede den her tråd da jeg håbede på nogle havde erfaringer med denne Peter chistoffersen

Var ikke for jeg ville snakke medicin i sig selv :-/, jeg kan ikke have det i min verden mere, det skræmmer mig kun og gør mig dårligere - noget jeg ikke har brug for mere af.
Og mine nuværende papirer støtter mig også i at jeg ikke skal på medicin og/eller fraråder det kraftigt.
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat