Emner: pfa
Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2017, 20:30   #3
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
jeg har fået mulighed far at få en indvalide ydelse af 450 kr om mdr, med 10 års tilbage virkende kraft, trækkes det fra ledigheds ydelsen for de mdr jeg ikke jeg ikke har. og hvad de Mdr jeg har arbejdet? trækkes de fra fleks ydelsen?

Nogen der ved det?
Jeg har nu et år haft ret til ca. samme ydelse. Pensionkassen siger de ikke må trække det fra, men i ydelseskontoret i København har jeg igennem længere tid forsøgt at få et konkret svar, men jeg får en masse uld i mund og dette trods jeg har spurgt så klart og enkelt som muligt.

Jeg har dem mistænkt for, at de gerne vil have man får beløbet, for på den måde kan kommunen spare.
Som jeg fra andre tråde herinde har forstået er det forskelligt fra kommune til kommune, altså en gummi§.
Prøv at spørge og skriv meget gerne tilbage, da jeg selv står i vadestedet desangående. Der er jo ikke meget sjov ved at få penge det ene sted fra og så blive modregnet det andet sted fra.
Åh, nu kommer jeg i det røde felt igen!

Er der ikke nogen herinde, som har personlig erfaring med emnet, og som har fået udbetalt beløbet????
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat