Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2013, 15:03   #6
Nisten
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2013
Indlæg: 49
Styrke: 12
Nisten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Nisten.

.... at du har diagnosen "Cauda equina syndrom"

Tror "kun" det var en mistanke ved sidste akutte indlæggelse og siden har jeg ikke været indlagt/MR-scannet.

http://www.rygsygdom.dk/index.php/Cauda_equina-syndrom

Jeg har forstået, du før din arbejdsskade, har været opereret for een diskus-prolaps tidlige.

Hvilket led? S.U. Som jeg forstår det så Lumbalis 4/5 med påvirkning af L5



.... at lægerne har tilbudt dig stivgørende operation, men du har takket nej.
Hvilke led ville lægerne stivgører? S.U.

Det fremgår sjovt nok ikke af papirene fra kirugen!! Men det kan jeg vil få oplyst?

Her skal du have kendskab til seneste Principafgørelse 108-13 som du kan læse om her:

Tvungen lumbal operation:

http://www.k10.dk/showthread.php?t=27836 som du sikkert IKKE vil blive mødt med, fra kommunen. Hvis, vender du tilbage.

Hvad er din egen mening om fremtiden? Flexjob eller pension på sigt?

Tog mig lang tid at indse men jeg har efterhånden accepteret at jeg må søge ftp. Og vil i den forbindelse lige sige at jeg er meget langt i ftp forløbet i forhold til så mange andre herinde, men det har bestemt heller ikke været uden kamp.



Hvilken forsørgelse er du på pt.?

Ressourceydelse.

Hvor længe var du på sygedagpenge?
Som vel blev forlænget da det er en arbejdsskade.

Ja forlænget med et år tror jeg nok det var.

Kan du hjælpe mig med at beskrive fakta om hvilke genoptrænings forsøg du har gennemgået?

Fysioterapi? Holdtræning? Praksissektoren? Kommunalt, Var det vederlagsfri?
Beskriv hvor, hvordan og hvordan DU oplevede disse optræningsforsøg.

Er det ok at skrive at alt er afprøvet og intet med brugbart resultat? Har blandet oplevelser af både privat og kommunelt. Vil IKKE anbefale fys eller kiropraktor af nogen art da det direkte forværrede min tilstand!!!!!


Du har sikkert erfaret at ASK, Arbejdsskadestyrelse har været udsat for en kritik af deres sagsbehandlinger og afgørelser.

At du er dømt uden problemer fra ASK er særdeles bemærkelsesværdigt med de foreløbige diagnoser. Betænkeligt og helt uden for skalaen efter min erfaring. Hvad mener din advokat.

Det undre også mig og min kone rigtig rigtig meget at de kunne komme frem til det resultat, men det hed sig at alt hvad der måtte være galt med mig måtte tilskrives min konkurerende ryglidelse!!!!!! Jo rystet.

Avokaten har ikke rigtig nævnt noget om lige det, vi afventer ankestyrelsens afgørelse og tager den derfra tror jeg.
Men mener du jeg skal skrive det til hende så også ankestyrrelsen tager stilling til det eller er jeg så på vej ud i en ny anke eller det er vel for sent at klage over nu?

Er advokaten også inde over din kommunale sag? NEJ der er jeg alene.

Er DU 100% sikker på at din advokat har ALLE kopier af ASK journal?
Hun har adgang til alt og jeg har fremsendt de vigtigste.

Beskriv hvilke led du har prolapser i.
Kan ikke skrive det bedre end jeg allerede har gjort! Så skal jeg høre min læge om han kan lave en slags oversigt til mig? Men som jeg lige har forstået det er jeg opereret for en MEGET stor og har så senere fået to mere plus alt det andet de nævner.

Hvor store mængder smertestillende ( morfin) er du ordineret?

30mg 2-4 dagligt men min medicin er en historie i sig selv. (mange bivirkninger og derfor yderlige begrænsninger)

Har du kørekort til bil? Ja men kører ikke langt.

Hvor langt kan du gå? Sørgeligt kort

Har du problemer med din blære? Tissetrang? Syntes ikke jeg vil kalde det tissetrang mere sjat tis, men der er heldigvis ikke så tit det sker (endnu?)

Og tusind tak for din tid

Bedste hilsner

Peter
....................
Nisten er ikke logget ind   Besvar med citat