Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2011, 12:37   #5
SusanneB
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 19
Styrke: 14
SusanneB er ny på vejen
Hej ladybird,

Mange tak for svar.

Jeg har i går personligt afleveret en partshøring til kommunen. Heri understregede jeg kraftigt at min helbredssituation er uændret fra før sygedagpengestop til nu.

Jeg har også i dag personligt afleveret en yderligere klage, da kommunen ikke har brugt den sidste statusattest fra hospitalet, min arbejdsevnejournal er derfor også mangelfuld. Jeg ved at kommunen har denne statustest, men nu har jeg givet dem en kopi.

Jeg har også grundet den mangelfulde håndtering af min sag søgt fuld aktindsigt.

Det jeg synes er meget afgørende er om kommune skal træffe afgørelse om stop af sygedagpenge ud fra situationen i dag, eller om de virkelig må gå tilbage og træffe en afgørelse som om at tidspunktet er 30. september 2010. De udsatte jo netop afgørelsen om sygedagpengestop, da de ventede på statusattest fra hospital. Hvordan kan de køre frem og tilbage i tiden på den måde?

Jeg troede at en udsættelse skulle være til borgerens fordel og ikke til kommunen. Her lader de som om at de ikke ved at jeg får revalidering, da de jo forestiller sig at datoen er 30. september 2010. Jeg fatter det ikke.

Vil det være en god ide at sende min partshøring til Beskæftigelsesankenævnet, hvis kommunen fastholder sygedagpengestop? Jeg stoler jo ikke på at de sender alle relevante papirer til BA, herunder mine partshøringer.

Knuz,
SusanneB
SusanneB er ikke logget ind   Besvar med citat