Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2009, 07:36   #29
MHH
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2008
Indlæg: 31
Styrke: 16
MHH er ny på vejen
Kender det alt for godt,med at folk spørger"Hva laver du så?" Jeg fik pension sidste år,og før det var jeg i flex job,som jeg desværre ikke kunne klare pga angst og stress lidelse.

Jeg lever en stille og rolig tilværelse idag,og grundet min angst og stresslidelse,har jeg ikke den store kontakt til andre mennesker,har kun nogle få,men meget nære venner som kender til min sittion.

Jeg har også en dating profil på nettet,og da jeg udaftil en en ganske pæn fyr i slutningen af 30èrne og man ikke kan se på mig at jeg har angst og stresslidelse,er det ofte svært for mig at fortælle nye mennesker om min sittion,også pga jeg ikke vil sættes i bås,for er jo så meget andet,min psykiske lidelse er jo kun en del af mig.

Så jeg har valgt at sige at jeg jeg er i flex/skånejob pga stress,det kan folk bedre forholde sig til,og hvis det så er en person som jeg har besluttet mig for at se mere til,så fortæller jeg selvfølgelig sandheden,men så har denne person også set at jeg er så meget andet,og ikke er så dømmende,og kan de så ikke acceptere mig som den jeg nu engang er,ja så er det ikke en person for mig alligevel....

Måske en dag får jeg mere mod til at fortælle sandheden med det samme,men handler nok også i bund og grund at man skal lære at acceptere sig selv og ens sittion,før man tør stå ved den 100%-Det er stadig nyt for mig med fp,så er stadig i en fase hvor jeg skal vænne mig til det,fik den i 2008.

Knus
MHH er ikke logget ind   Besvar med citat