Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2018, 10:33   #23
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Begynder Se meddelelser

Men jeg tror I har ret, det handler om at få mig op på 25 timer, hvilket jeg ikke magter eller presse mig ud af systemet igen. At gøre det hele så utåleligt for mig, at jeg trækker mig.
Du skal ikke fokusere så meget på det timetal, som kommunen vil have dig op på i en arb.prøvning.

I en arb.prøvning skal du vise hvad du kan, og d.v.s. at uanset om din sb har planlagt, at du skal være på stedet i 6 timer, så siger du fra og går hjem når du ikke kan mere, og så er det uanset om det allerede er efter en halv time.

Men husk at skrive dagbog, den er din dokumentation for hvordan det hænger sammen (eller not)

Og hvis du en dag har det skidt, og på en normal arb.plads ville ringe og sygemelde dig, så mød op så vidt du overhovedet er i stand til det. Mød op og fortæl, at du har det skidt og går hjem igen.

Hvis du ringer og sygemelder dig, så er der en risiko for, at de ikke kan vurdere din arbejdsevne, og så skal du i en ny arb.prøvning.

I min sidste praktik havde jeg en super god konsulent fra en anden aktør, og en dag sagde han til mig i telefonen "du skal kun vise hvor meget du kan arbejde, du skal ikke bevise hvor meget smerte du kan klare".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat