Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2017, 10:53   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MortenH Se meddelelser
Også selvom jeg er ftp nye regler? Så forstår jeg bedre moderen ikke vil have hun bor hjemme
Ja, det gælder for alle.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Der er noget med at hun som hjemmeboende, kan søge om at få forhøjet su, når din indtægt er så lav. Og så er det jo bare et spørgsmål om at hun går ind og betaler det du får mindre i boligsikring, plus, hvad I ellers regner Jer frem til at hun skal give.
Ja, Su'en beregnes ud fra forældrenes indkomst. Jeg er på fp, og min datter modtog det højeste.

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Hvis hun får SU kan hunnvel betale det du mister i boligsikring og noget til vand, el, varme som jo stiger hvis man er flere, samt enten selv betale sin mad eller betale kostpenge
Eftersom pigen nu er myndig, og dermed skal forsørge sig selv, så er det jo kun rimeligt, at hun betaler et tilskud til husleje, el, licens o.l.

Min datter fik den højeste su og havde flere fritidsjobs, hun betalte 1.000 kr. pr. md. til husleje m.m., og 500 kr. pr. uge til kost m.m.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat