Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2013, 08:12   #3
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Camille Se meddelelser
Hej derude.

Jeg står og skal have noget tabt arbejdsfortjeneste udbetalt nu her, for en periode der er flere år tilbage hvor jeg var på sdp, min tabt arbejdsfortjeneste er derfor udregnet fra sdp.

Lige nu er jeg på KH og har været det siden august.

Først og fremmest : Tager kommunen hele erstatningen? Eller tager de KH fra mig og beder mig om at leve af min erstatning?
Og må de overhovedet tage dem/fraregne dem?

Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe med et svar, jeg bliver helt dårlig af at tænke på at så mange penge skal ryge i kløerne på kommunen

På forhånd tak
Hvis man kan forsørge sig selv, så skal man. Det er der vel som sådan ikke noget forkert i.

Kontanthjælp er sidste mulighed hvis man ikke kan forsørge sig selv.

Det er da også surt for dem der altid har sørget for at have reserver på bankbogen. De må også leve af opsparingen inden de kan få hjælp.

Tør nu øjnene og glæd dig over at du kan forsørge dig selv i en periode, og prøv så ar blive afklaret så du kan komme videre.

Vi har som samfund ikke råd til at forsørge alle, hvor skal pengene komme fra? Kontanthjælp betales af skatteborgerne.

Det er hårde ord, men sådan er virkeligheden. Der er ingen der er interesseret i at betale mere i skat end højst nødvendigt.
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat