Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2010, 12:19   #14
victoriane
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 138
Styrke: 17
victoriane er ny på vejen
Jeg synes de lægger meget vægt på at den største barriere for at jeg kan vende tilbage til arbejdsmarkedet er min manglende tro på at jeg kan.

Men det nedtones totalt at min manglende tro jo skyldes, at jeg HAR forsøgt, men at jeg efter lægevurderinger har kroniske smerter grundet massiv slidgigt og nedsat funktionsevne niveau pga arbejdsulykke og efterfølgende smerter i ankel og knæ-

At alle læger siger, der er sammenhæng mellem de smerter som jeg siger at jeg har og de objektive fund.

For mig lyder det som om, at hvis blot jeg troede på at jeg kunne arbejde, så ville jeg sagtens kunne.

Det er meget nedgørende synes jeg. Som om at sagsbehandleren vurderer at jeg bare ikke gider at arbejde, for hvis jeg troede på det så kunne jeg sagtens.

Der er bare så meget at tage fat på i den ressourceprofil. J

eg skal have kommenteret og henvist til lægelige udtalelser. Og så skal jeg bede om en ny lægekonsulentvurdering.

Tror I at jeg kan bede om en partshøring, hvori de indkalder min egen læge (hun vil gerne deltage) og fagforeningen til et siddende møde hvor de kommer med deres vurderinger??

Og kan jeg så efterfølgende bede om at lægekonsulenten igen laver en vurdering/oversættelse af papirer og udtalelser?

Puha - det er helt uoverskueligt Det skal gøres inden fredag, da sagsbehandleren inden da vil vide om jeg har ændringer til ressourceprofilen for ellers vil hun konkludere at jeg ikke har yderligere bemærkninger.

Min fagforening har sagt til sagsbehandleren at vi anker sagen til beskæftigelsesankenævnet og at jeg må søge om førtidspension på foerliggende grundlag, såfremt kommunen ikke vil søge førtidspension på mine vegne.

Men sagsbehandleren og dennes chef sagde på sidste møde at de allerede nu kunne sige at der ville komme afslag på en pensionsansøgning.

Er det KUN de to der afgører om man kan få førtidspension eller er der andre inde over til at vurdere dette??
victoriane er ikke logget ind   Besvar med citat