Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2010, 12:19   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af victoriane Se meddelelser

- anses det ikke at være en mulighed for at udvikle disse, da jeg ikke selv har troen på at kunne vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked".
Så vidt jeg husker har du rp'en til partshøring.

Hvis det var mig tror jeg, at jeg ville skrive:

"I skriver, at jeg ikke har troen på, at kunne vende tilbage til det ordinære arb.marked.
Denne tro havde jeg stadig i behold inden jeg kom i arb.prøvning, men arb.prøvningen har vist mig, at jeg ikke længere kan det, som jeg troede at jeg kunne.
Mit største ønske er, at kunne klare et arbejde på ordinære vilkår, men resultatet af min(e) arb.prøvning(er) viser jo tydeligt, at dette ikke længere er en mulighed.

Endvidere skriver i, at det er en ressource, at jeg kan sige fra overfor opgaver, som jeg har afprøvet og indset, at jeg ikke kan klare.
Men samtidig mener i, at det er en barriere, at jeg ikke længere tror på, at jeg kan vende tilbage til arb.markedet.
Dette finder jeg selvmodsigende, da min mistede tro på en tilbagevenden til arb.markedet jo netop er et resultat af, at jeg har prøvet det og har indset at jeg ikke kan klare det.
"
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat