Se enkelt indlæg
Gammel 03-06-2012, 17:26   #32
æbleplukkeren
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2012
Indlæg: 21
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
æbleplukkeren er ny på vejen
Jeg kan nu ikke forstå at vi Danmark er så forskrækkede overfor naturmedicin... Husk lægerne tjener store penge på os brugerne, så derfor vil de helst gøre os afhængige af noget de tjener på.

Da jeg startede på Ciprelex for 6 år siden fik jeg at vide at der ikke var bivirkninger... Hmmm, jeg fik hjerteproblemer for et halvt år siden. Og nej det er ikke sjovt at leve uden medicinen, men hellere det end hjerteproblemer. Og ja jeg fik en depression direkte da jeg trappede ud rigtigt surt, og jeg svinger enormt... Er virkeligt svært, men prøver at se om det er medicin afhængigheden der gør det, eller om jeg virkelig har behov for noget. I henvisningen til kognitiv behandlig skrev min psykriator at det havde hun ikke tid til at varetage... Mon der skal prioteres anderledes i fremtiden?

Jeg er klar over at vi alle er forskellige, men jeg er blevet enormt kritisk for min egen sikkerhed skyld efter de ting jeg har oplevet.

Kender I nogen der har taget antipsykotisk medicin over 25 -30 år ?
Er medicin mod bipolar mindre risikofyldt end lykkepiller?

Jeg synes at I er seje at I er kommet til jeres erkendelser med jeres behandlinger

Sidst redigeret af æbleplukkeren; 03-06-2012 kl. 17:40.
æbleplukkeren er ikke logget ind   Besvar med citat