Se enkelt indlæg
Gammel 06-09-2007, 13:03   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Her er så det sidste nye jeg har kunne skaffe om den 2 Okt

jeg har skrevet til dem og bedt om banner, man kan bestille matriale hos dem og jeg anbefaler at man gør det og hænger det op steder som skole forretninger, sfo børnehaver osv ..
evt selv køre med det og formidler det videre , det kan ikke skade og jo flere jo bedre og jeg håber på at vi i sidste ende kommer til at opleve andre end mig og mai-britt herinde fra til stede ved demonstrationen



2. oktober

Oplever du og din familie også at skoler, plejehjem, børnehaver og hospitaler bliver dårligere? Mens politikerne snakker, mærker vi konsekvensen af forringelserne. Danmark har aldrig været rigere – der er råd til ordentlig velfærd: Det er et spørgsmål om prioritering. Det skal være slut med forringelser og kontroltyranni. Derfor råber vi politikerne op! Vi står sammen – unge og gamle, privat og offentligt ansatte – og kræver:

* Ja til mere løn og flere hænder – Nej til minuttyranni
* Ja til flere penge til kommunerne – Nej til nedskæringer
* Ja til udvikling af velfærden – Nej til privatisering
* Ja til investering i god og gratis uddannelse – Nej til besparelser
* Ja til velfærd til alle – Nej til skattelettelser

Vi har fået nok af tomme ord og løfter – vi vil se politisk handling nu. Støt kravet. Mød op tirsdag d. 2. oktober kl. 16.30 til demonstration, så sætter vi sammen en ny dagsorden!


link til deres side http://www.2okt.dk/
  Besvar med citat