Se enkelt indlæg
Gammel 29-01-2011, 09:39   #4
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
hej carmen,

På dukh's hjemmeside (kan ikke indsætte link fra mobil, men de har søgefelt) er der en god artikel om opfølgningsplaner.

Opfølgningsplaner skal være skriftlige og skal justeres løbende ved nye mål og nye oplysninger.
Netop for at indsatsen bliver synlig, koordinærbar og i samarbejde med borgeren..........


Hej florken,

Har været inde og læse arbejdsevne metoden (flere gange)
Den er god og læse sin sag og papirer med men det tager noget tid. Et stykke arbejde der bare skal gøres!

Jeg har udover de 4 udleverede planer ikke haft meget skriftlighed før jeg så rp som blev godkendt uden mine kommentarer.

Under notater ved opfølgning har sb flere gange lavet opfølgningen uden kontakt med mig andre gange pr tlf. Men rigtig tit skrevet det ikke var nødvendigt at sende det til mig. Hvilket nok forklarer de få opfølgningsplaner.

Så alt hvad jeg løbende har sagt til jobkonsulent har sb klassiferet som ingen ændringer/ nye oplysninger.

Og deraf er der så vurderet der heller ikke er behov for nye tiltag
-jeg er jo parkeret hos jobkonsulent på kommunens eget projekt

ingen behov for yderligere lægepapirer

Så kan min sag jo heller ikke blive oplyst.......... (men nu kommer jeg med papirer selv. De beskriver jo bare ikke arbejdsevne eller varighed men bare fund/diagnose)

Nu er jeg dog mere forberedt til mødet med ny sagsbehandler.
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat