Se enkelt indlæg
Gammel 09-04-2015, 18:37   #5
nielsensupp
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
nielsensupp er ny på vejen
Tak til webmaster. Jamen jeg tror at jeg er godt med i forhold til det nævnte. Når jeg sidder med det bliver det også tydeligt at man i sine besvarelser kan henvise til eksempler i andre dokumenter, og på den måde binde det sammen. Jeg håber inderligt at jeg kan lande den pension. Og faktisk har jeg det som om at det er afgjort. Nu skal det bare stadfæstes. Samtidigt hører man jo om groteske sager hvor man alligevel skal igennem et meningsløst ressourceforløb. Og jeg mener, hvad skulle jeg få ud af at gå ud og vise andet end hvad der er dokumenteret.

Har jeg mulighed for på nogen måde at fremme sagen? For 2 måneder siden sagde sagsbehandleren at der ville gå 3 måneder inden det kunne komme for teamet. Men vi er ikke engang kommet i gang med skemaet. Når jeg giver udtryk for at vi skal have det udfyldt så går der typisk et par måneder inden hun har tid. Helt anderledes hvis hun skal snakke med mig. Det er med få dages frist. Her d 14/4 skal vi lave skema. Er der nogle frister for sagsgangen som kommunen skal overholde?
nielsensupp er ikke logget ind   Besvar med citat