Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2015, 11:33   #1
nielsensupp
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Indlæg: 45
Styrke: 13
nielsensupp er ny på vejen
Forberedende del.

Hej. Jeg skriver da jeg står overfor at skulle udfylde, rehabiliteringsplanens forberedende del sammen med min sagsbehandler her d. 14/4. Derfor har jeg brug for gode råd og for at høre lidt om den erfaring i har med hvordan man bedst kommer igennem dette?

Kort om sagen. Jeg har været i gang siden 2010 hvor jeg blev sygemeldt med depression igen igen. Er efterfølgende blevet udredt på psyk. Klinik i Køge. Med følgende diagnoser. Borderline, paranoid og evasiv personlighedsstruktur samt periodisk depression og social angst. Herfra er jeg færdigbehandlet og erklæret stationær af flere omgange. Jeg er blevet arbejdsprøvet gennem assistancen og resultatet blev, at at min arbejdsevne er nedsat til det ubetydelige i alle erhverv.

Selv min sagsbehandler siger at vi har en veldokumenteret sag. Så på en måde er jeg fortrøstningsfuld og samtidigt ønsker jeg ikke andet end førtidspension. Og derfor selvfølgelig usikker på om der er noget jeg overser. Så hvis i har nogle gode inputs i forhold til at udfylde skemaet, og ikke mindst, at stå overfor rehab teamet,- ja så er jeg meget taknemmelig.

Kh
nielsensupp er ikke logget ind   Besvar med citat