Se enkelt indlæg
Gammel 07-11-2013, 12:20   #30
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af _René_ Se meddelelser
Kære alle

Et spørgsmål som går sig på følgende.
Min arbejdsgiver, er nu oppe på at skylde mig 1000 kr. for udlæg jeg har haft til lægeerklæringer.

Jeg har gjort det klart, at jeg ikke lægger ud fremover, men kan jeg godt nægte det?

Det drejer sig jo ikke om, at jeg ikke vil få div. erklæring udfærdiget, jeg mener jo bare ikke det kan være rimligt, at jeg selv skal betale!!! Vores økonomi er så hårdt spændt for, at det er mange penge for vores vedkommende.

Håber en kan kaste lys over problemet.

Mvh.
_René_
Min eks var engang i aktivering på et kommunalt aktiverings-sted, på et tidspunkt var han syg, og de ville have en lægeerklæring.
Lægen (som åbenbart kendt stedets procedurer) sagde til min eks, at han ikke skulle give dem erklæringen før han fik pengene for den.

Så eks'en gik op på lederens kontor, for at aflevere speciallægeerklæringen, lederen skulle til, at tage imod den, men eks'en sagde, at han først skulle have de penge han havde betalt for erklæringen.
Lederen kom med en søforklaring om, at der ikke var nogle penge i pengekassen lige nu, men at han nok snart skulle få pengene.
Eks'en vendt sig om, for at forlade kontoret, og på nærmest magisk vis fandt lederen pludselig de penge, som erklæringen kostede.

Måske kunne du benytte samme fremgangsmåde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat