Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2017, 15:56   #17
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Onsdag d 5 juli 2017

Med henblivk på det kommende kommunevalg, så borgerne bliver delagtiggjort i
kandidaternes personlige holdning, så de ved hvor de skal sætte deres stemme,
spørger jeg Andreas Keil flere gange, hvad hans personlige holdning er til at
SB, Beskæftigelseskonsulenter og andre af kommunens medarbejdere holdes
personligt til ansvar for de systematiske brud på stort set alle borgerrettigheder
i Forvaltnings- og Retssikkerhedsloven der begås....

Se hans svar her:
https://www.youtube.com/watch?v=mBck...&feature=share

.
Nu har jeg set hele you tube og det var godt nok chokerende.
tak for linket.
men jeg må jo også sige, at hans personlige holdning kom til udtryk og at han ikke kan svare vedr. ansvar er jo ikke op til m´ham alene.
måske har jeg misset noget, men han gav jo udtryk for, at han på mange parametre var enig i kritikken.
desværre har vi en faggruppe, som til stadighed ikke vil lade sig autorisere, og trods flertallet af sagmishandlere ikke er socialrådgivere burde de som faggruppe gå foran.
Man burde jo fra lovgivers side forlange autorisation og ikke lade det være op til en frøken, Berlau, som desværre som så mange andre er blevet korrumperet af magtens sødme.

Det kan hun så ikke, da hun er bange for sit eget bagland, som helt åbenbart ikke ønkser at stå til ansvar for egen handling.
Men at lige Københavns kommune, som ud fra eget udsagn er landets rigeste er en skamplet på ikke bare politikere, men også alle de vælgere som i årevis har valgt socialdemokraterne som den øverste myndighed.
Frank Jensen ser vi i tide og utide smile sit drengesmil når han skal klippe snore over og ellers er han stort set fraværende.

Men prøv at tænke tanken at fyre flertallet af de ansatte både fra private aktører, sb, jurister. Så får de virkelig travlt med at finde jobs til alle dem og man må ansætte nye til at tage sig af de stakler.
så nej der er intet nyt i Københavns kommune.
så til alle Jer der er syge. hold Jer langt væk.
Kommunen er kun for unge raske hipstere, der løber, går, cykler, deltager i marathon, spiller ekstrem høj musik, kører i audi og bor i dyre ejerlejligheder.
Alle andre er ikke velkomne!
Købanhvn er på vej til at blive et nyt *London!
Jeg flytter snart rigit langt væk , hvis jeg kan.
nu har de gudhjælpemig også indført sundhedsplatformen i Region hovedstaden og soom om det ikke var elendig før, så er det kun blevet værre.
Jeg er bare så vred!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat