Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2014, 18:23   #11
MissF
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2014
Lokation: Tårnby (2770 Kastrup)
Indlæg: 12
Styrke: 11
MissF er ny på vejen
Hej vovse,

Jeg vil se på zoneterapi, endnu engang tak for råd.

Mit største problem lige nu er, at undgå at mine fysiske lidelser spændingshovedpine/migræne bliver konverteret til psykisk diagnose iht. Funktionelle lidelser.

Jeg har derfor akut brug for råd om, hvordan jeg afslår behandlingstilbud på denne klinik uden at miste chance for at søge om varig tab af erhvervsevne.

Dette er der flere grunde til, bl.a. At jeg igennem 10 år har været igennem stort set det de tilbyder på klinikkens, og at jeg p.t. pga. få ressourcer, er meget glad for mit forløb hos psykolog, fysioterapeut/gradueret genoptræning samt kiropraktor.

Stress med at skulle afsted på tider jeg ikke selv bestemmer og uanset min smertetilstand den dag, vil forværre min situation meget.

Nogen råd?

MissF?

Svar til Østerbro - nej til behandling

Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
Ja du har vist været igennem hele Laison klinikkens tilbud, det eneste de kan tilbyde er stresshåndtering/afslapning/mindfullnes og medicin nedrustning se tråd idag.
Så hvis du ikke kan slippe, så tag din liste med behandlinger med til 1samtale,
Laison kan for nogle være godt, men ikke for alle
Det er en forskel at det er din læge og ikke jc, som foreslår det. Du kan sige tak men nej tak til behandling foreslået af læge.!

Men jc vil bruge det senere i mod dig så få dokumentationen i orden og opdateret, få også aktindsigt i din sag hos jc og evt hospital og speciallæger
Hej Østerbro,

Jeg er p.t stadig i tvivl omkring det at sige nej.

I forhold til Peters svar på min tråd, kan man i en forsøgspersoner på 2 år sige nej til behandling iht, Mette Frederiksen?!
Jeg arbejder på at finde dette på skrift.

Men hvad betyder det i forhold til min forsikring for tab af erhvervsevne? Mod min vilje er jeg blevet henvist (sagde ja, men vidste ikke hvad det indebar - lægen brugte 3 sek., nu ved jeg hvad det er og er imod, og nervøs...)

Det står nu i min journal hos jb, denne vil pensionsselskab få.

Aktindsigt. Jeg har en sagsbehandler fra Willis på, hun beder om aktindsigt i marts, for der skal vi forberede os til endt varighedsperiode 1/6-14).
Hun mener jeg skal tage på klinik og se hvad det er.

Jeg føler, at så snart du træder ind det sted (liaison klinik), så klapper fælden. De siger vel ikke nej til patienter, det giver jo beskæftigelse og kroner i kassen?!

Tak for råd :-)
Missf
MissF er ikke logget ind   Besvar med citat