Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2012, 11:28   #17
ziggy09
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2012
Indlæg: 19
Styrke: 13
ziggy09 er ny på vejen
"Ziggy, det er en meget stor fejl, hvis man begynder at dømme alle andre ud fra egen situation. Jeg har gjort det samme som dig, og alligevel accepterer jeg at det er ikke alle der magter at gøre det samme. Når man begynder at tænke, "hvis jeg kan, så kan alle andre også", så er man på vej til at miste sin empati med andre."

Det har INTET med manglende empati at gøre! Har selv kæmpet imod systemet i 14 år inden jeg vandt, og været knækket TOTALT KNÆKKET! Det var sgu' da også svært for mig de første mange gange, at kaste mig ud i de "normale" DatingSites, MEN når de første kameler er slugte, så er det ikke så slemt; der sidder jo også et menneske i den anden ende, der ligeså nervøs, man er der jo af samme årsag.:-o

Jeg giver udtryk for MIN mening! Jeg MENER man bliver fastholdt i sin selvopfattelse, og DET får man IKKE et bedre selvværd af, hvis man ikke engang imellem tager springet!

Jeg har været kontaktperson til en psykiatrisk afdeling. Og en del af patienternes terapi var bl.a at komme ud og møde "raske" mennesker, så de ikke hele tiden blev fastholdt i deres sygdomsbillede!
ziggy09 er ikke logget ind   Besvar med citat