Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2012, 10:28   #14
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ziggy09 Se meddelelser
"På den anden side, er der mange FPere der på deres tur igennem systemet har fået knækket deres selvtillid og deres selvværd, og derfor ikke har så let ved at møde nye og spændende mennesker på deres betingelser. Et knæk der kan være svært at overvinde."

Tro mig jeg har også mødt MANGE FORDOMME!! Men som regel mest i min omkreds/familie/venner. Og min erfaring siger mig, at man skal ikke lade sig opsluge af sin situation/sygdom, så den fylder hele ens liv og lader det blive ens identitet! OG det mener JEG, at sådanne DatingSites/CoffeeShopes NEMT kan komme til, FORDI du bliver mødt/påmindet om sygdom og elendighed hele tiden! OG jeg har taget et valg; Det er mig der har min sygdom, det er IKKE den, der har mig!! Jeg lever et så normalt liv, som jeg nu kan, og jeg gider ikke ynk! Og derfor er der heller ingen af mine dates/ kærester, der har syntes det var pinligt, at jeg var FP'er, og kommer heller aldrig til det, for så er han ikke god nok til mig
Ziggy, det er en meget stor fejl, hvis man begynder at dømme alle andre ud fra egen situation. Jeg har gjort det samme som dig, og alligevel accepterer jeg at det er ikke alle der magter at gøre det samme. Når man begynder at tænke, "hvis jeg kan, så kan alle andre også", så er man på vej til at miste sin empati med andre.

Jeg deler ej heller dit syn på mødesteder for f.eks. FPere, det kan være med til at hjælpe den enkelte finde den styrke der skal til for netop at møde resten af verden, især hvis man gennem sådanne steder, begynder at dele interesser, at udvikle disse og vokse med den fornyede viden som man får igennem interesserne.

At svælge i sin sygdom er aldrig godt, men det behøver man ikke at gå til et mødested for at gøre, det kan man også gøre derhjemme alene.
Men måske netop en person som dig, kunne være særdeles nyttig på et mødested, til at hjælpe andre med at få et syn der vender udad og mod andre ting end sygdommen, har du tænkt over det?

Mvh
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat