Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2012, 09:57   #12
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ziggy09 Se meddelelser
Jeg synes det er sørgeligt, at det er nået der hen at man har behov for/går i de tanker om at oprette et DatingSite kun for FP'er! Vi er da ligeså meget værd som alle andre er, i bund og grund handler det om ens selvværd/selvtillid, og så vil dem man dater også respektere en OGSÅ SELVOM man er FP!

Hvad bliver det næste? At vi skal have vores eget sted/Cafe KUN for FP'er?! Come On?? det kan godt være, at de homoseksuelle har deres "egne steder"! MEN de går da også i byen, samme steder som vi, og GUDSKELOV for det!!

" I had the blues because I had no shoes,
Until upon the street, I met a man who had no feet"
Jeg er både enig og uenig, selvtillid har en stor betydning, og jeg har da ej heller selv nogensinde haft problemer med at date "normale" mennesker, og har også truffet min nuværende mens jeg var syg og på FP, vi vil i år have 12 års jubilæum, og 8. bryllupsdag.

På den anden side, er der mange FPere der på deres tur igennem systemet har fået knækket deres selvtillid og deres selvværd, og derfor ikke har så let ved at møde nye og spændende mennesker på deres betingelser. Et knæk der kan være svært at overvinde.

Og skulle man have lyst til at starte et dating-site for FPere, så synes jeg da bare man skal gøre det. Jeg synes faktisk det er en rigtig god ide, og er ved læsningen af denne tråd blevet mere og mere for et sådant tiltag, hvem er de mennesker der har ret til moralsk at forkaste et sådant forslag, hvis det kan glæde og gavne andre.

Coffeeshops for førtidspensionister eksisterer allerede

Mvh
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat