Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2012, 01:12   #10
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
er lidt enig med gentle giant, hvis jeg bliver fp og single vil jeg da ikke bare tænke at jeg ikke kan få "andet" og derfor må finde en som mig selv. jeg ser heller ikke mig selv som det mindste handicappet eller lign selv om jeg er socialangst...

vil hellere oprette en profil på millionaire dating så he he ej spøg til side, men bevidst at søge efter en anden på overførsel munder jo kun ud i bevidst fattigdom resten af livet.

hvis jeg falder for en på ftp ville det være fint men min drøm ville nok være dette:

håber på at en mand hvis det bliver aktuelt vil falde for mit udseende og personlighed og så skide på om jeg tjener penge(er den klassiske høje blondie).

håber på der er en mand, gerne en der har travlt og tjener nok til vi kan leve godt, hvor jeg så kan få lov og være den hjemmegående husmoder der pusler om børnene og ham, og passer hjemmet mens han er på arbejde.. men det er så bare min drøm....ender sikkert op ganske alene med mit held:-)

ville faktisk passe meget bedre til at leve i gamle dage der var alle kvinder jo hjemmegående..:-) æv er født 70 år for sent
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat