Se enkelt indlæg
Gammel 04-09-2013, 15:56   #5
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Det siger sig selv at emnet der laves indsamling omkring, skal være konret, og dertil præcist beskrevet af opstarteren.

Man kan for underholdning og informations skylds læse på netop linket jeg indsatte - med tilhørende tekst ' læs ALT' - og finde eksempler på gode og dårlige indsamlingsformuleringer/emner.

Det siger sig selv at formuleringen "mere vind på cykelstierne" står en kende svagere end " Kun uddannede socialrådgivere på Jobcenter Nyropsgade NU".

Og det er ikke de mest ressourcesvage på k10 jeg forventer starter disse indsamlinger...

Webmaster har som vanligt den fulde beføjelse til at styre, korrigere, sammenlægge eller sløjfe en tråd, såfrem det udvander effekten af indsamlinger.


[QUOTE=TimeGuest;282711]

Dvs. i min optik kan man ikke "stemme" på en fair osv behandling for mennesker i trang og på overførselsindkomst OG samtidig stemme for partier, MF'er eller lokalpolitikere, hvis overordnede dagsorden er at bidrage til øget ulighed ved fx i det politiske spil at tilgodese de velbjergede og trække fundamentet væk under de svageste.

Det er en direkte politisk tåbelighed, at man i det store hele kan få mere velfærd for færre skattekroner ...

QUOTE ]




Ovenstående ser jeg som en filosofisk/emotionel betragtning.
Som jeg i øvrigt deler 100%.

(Og jeg vil ikke på nogen måde være ked af, evt via en USKindsaml. herinde på k10, at 'lokke nogle vildfarne får' over på min side af hegnet...)


Det har dog ikke meget med min trådstart at gøre - overordnet set.

Folk må have afklaret med sig selv, på hvem og hvorfor de stemmer som de gør. I trådene der tillader dette.

Her taler vi om hvordan man rent praktisk får lave en sådan indsamling, idét emnet har været på banen utallige gange før.

Og hvordan det bliver til mindst mulig gene for webmaster at håndtere dette.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat