Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2011, 09:17   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hanna Se meddelelser
Jeg spiste Efexor depot i syv år og har været helt oppe på 475 mg. Jeg havde ingen bivirkninger, men var aldrig glad og havde ingen energi. Ydremere havde jeg to depressioner på dem.

Så fik jeg cymbalta, så fik jeg totalt knald i låget og blev indlagt.

Derefter fik jeg Noritren og efter tre uger begyndte der at lette en tåge i mit hoved. Og efter seks uger fik jeg en masse energi, der ellers var ukendt for mig. Efter 8 uger havde jeg langsomt med sikkert fået ryddet op og gjort rent.

For mig har det været mirakel-medicin. Min søn kommer oftere og oftere. Jeg laver varm mad om aftenen og alt andet "almindeligt".

Noritren er en del af "de gamle" antidepressiva - tricykliske antidepressiva. De blev opfundet i 50-erne. Man siger der ikke er opfundet noget epokegørende på den front siden.

De har mange bivirkninger, derfor blev der lanceret en dyne af antidepressivar med henblik på at gøre bivirkningerne mindre.

Jeg har kun haft meget få bivirkninger i starten ellers er det kun positivt. Man plejer at ty til dem, når alt andet er afprøvet uden tilfredsstillede resultat. Jeg ville gerne have haft dem får mange år siden.

Hanna
Noritren er de også mod angst ? Hvor meget får du ? Dejligt at de har virket for dig, har du ingen bivirkninger af dem ? Jeg ville såmænd godt slippe for nattesveden ved effexor, men det er ofte svært at blive rådet af sin psykiater til et andet og bedre præperat, bivirknings mæssigt. Ved godt at det er forskelligt fra person til person.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat