Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2011, 16:17   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tutteren Se meddelelser
Det er muligvis svært at læse i mit indlæg men jeg er faktisk meget intilligent og meget stædig.
Det fremgår tydeligt af dit indlæg, at du er både intelligent og stædig, og det er ikke så tosset en ballast.

Så vidt jeg ved er adhd'ere oftest ganske intelligente.

Den eneste ulempe ved at have "et godt hoved" er, at man ofte føler sig klogere end bl.a. sagsbehandlerne, men der må du så bære over med dem, thi de ved ikke bedre.

M.h.t. din sag i kommunen vil det være en god idé, at du sætter dig ind i love og regler som vedrører din sag.
Hvis du kigger øverst på siden her er der noget, der hedder "Nyttige Links", der vil du kunne hente meget information.

Og ellers spørger du jo bare.

Bliv her i din tråd, også når du har nye spørgsmål, så er det lettere for andre, at gå tilbage i tråden og se hvad forhistorien er.

Husk, at al kommunikation med kommunen bør foregå på skrift, og hvis du skal aflevere noget til kommunen, så bør du aflevere det personligt og få en kvittering på, at de har modtaget det.

M.h.t. aktindsigt kan jeg godt forstå dig, at du er nervøs for hvad du får at se, men måske kunne du få din mand til at se den igennem før du selv ser den.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat