Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2011, 15:56   #26
e77
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2011
Indlæg: 120
Styrke: 14
e77 er ny på vejen
Brug for hjælp igen

Jeg er lige nu i arbejdsprøvning for at øge arbejdstimer, og prøve nye arbejdsområder (ligger på 16-18 timer ugen)

Jeg vil høre om nogen er jer, evt. kan fortælle mig, hvad stedet hvor jeg bliver afprøvet, må forvente af mig??

Er der et sted man kan finde nogle regler for hvad en virksomhedpraktik virkelig betyder?

Har fået afvide at jeg "holder mange pauser" ( Det gør jeg fordi jeg har brug for at sidde, og da de ikke kan finde noget jeg kan sidde og lave, ja så må jeg jo bare sidde og lave ingenting)

Mine skånebehov hedder, -ikke sidde,stå, gå, bukke for langtid af gangen. Ikke bære/løfte/skubbe tunge ting.

Må man ikke gå før tid når ens barn bliver syg, og der kun var mig til at hente mit syge barn?? Er der noget lov om det?

Må man ikke gå en time før når man bare ikke kan holde smerterne ud, og er nød til at komme hjem at ligge 1-2 timer med stærke smertestillende piller, som man bliver skæv af???

Eller SKAL man ligge midt i personalerummet på deres madres??

Håber i kan hjælpe. Orker snart ikke mere. Føler hele tiden, at jeg skal forklare mig igen, og igen og igen.

Gør jo mit bedste.

Sidst redigeret af e77; 06-10-2011 kl. 18:11.
e77 er ikke logget ind   Besvar med citat