Se enkelt indlæg
Gammel 17-10-2014, 15:26   #28
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hmm jeg kan godt se at det står der...

Men jeg kan kun se at i loven står der at det kun er hvis man deltager i tilbud hvis man skal revalideres....

Der står jo klart at det er hvis §2 nr 5 deltager i tilbud efter kapitel 6 i lov om en aktiv socialpolitik at de kan få det dækket...og kapitel 6 i lov om en aktiv socialpolitik omhandler jo revalidering...

Men jeg kan da tage fejl...måske du skulle skrive til dem for at høre hvad der er rigtigt...

Hvis det var som du læser det på jobnet....ja så ville der jo ikke være nogen grund til at skulle nævne §2 nr 5 for sig selv...

Så jeg vil nærmere tro at det er jobnet der har skrevet det på en mærkelig måde end den måde loven skriver det...

Men det kunne være rart at få opklaret....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat