Se enkelt indlæg
Gammel 24-03-2008, 11:33   #28
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jettelundfrede Se meddelelser
Kære Alle og kære LeneSkov

Jeg vil meget gerne kontaktes af de af Jer som vil stå frem i pressen ang. Jens Bang. Jeg har kontakt med en journalist, som jeg afventer at høre nærmere fra.

Jeg vil også opfordre Jer til at sende jeres lægepapirer og lægeskøn til Folketingets Ombudsmand, samt til velfærdsministeren.

mange hilsner fra Jette

Hej Jette

Fra Benny Gerhard

Jeg kender kun til Jens Bang af dyster omtale.

Jeg skriver til dig for at høre dig om hvad det er for en journalist du har kontakt med?

Er det kun Jens Bang sager journalisten er interesseret i, eller er det lægekonsulentsager han/hun vil skrive om.

Måske det kunne sætte gang i noget vedrørende "ansvarsfrie lægekonsulenter" (Jens Bang) hvis journalisten omtalte min sag, hvor kommunens lægekonsulent vurderede på sagsbehandlerens løgnagtige oplysninger, og ignorerede faktuelle journaloplysninger fra min egen læge.

Jeg er erklæret 100% invalid i forhold til erhvervsevne, og blev frataget hjælp i tre år, p.g.a. lægekonsulentens oplysninger. Det har jeg rettens ord for, men han er jo "ansvarsfri", og kan således ikke dømmes ved domstolene.

Læge Jytte Hestbech som du sikkert har læst om på K10, vil gerne deltage da hun tidligere har omtalt min sag i programmet "Ret og Pligt", og som du kan finde nederst på K10's forside. (det sidste kvarter af udsendelsen)


www.Benny-G.dk
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 24-03-2008 kl. 11:35.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat