Se enkelt indlæg
Gammel 07-08-2011, 13:13   #17
skotten
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-02 2008
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 4
Styrke: 17
skotten er ny på vejen
egen læge har gjort alt hvad hun kan og har været til alle speciale undersøgelser som kommunen har forlangt men det er jo i 7og sidst hvad de berømte lægekonsulenter skriver og gør som der bliver taget for godevare . og har alt sort på hvidt at jeg ikke bare har rygsmerter men skal leve med stærke gigt smerter i ryggen og hjerte problemer resten af livet . er på gode dage nød til at måtte tage 18piller for at klare dagen men på dårlige dage er jeg nød til at tage 27piller for bare at holde dagen ud har et fammilie liv som også skal plejes men det kan man kun vis der er overskud og det kniber gevaldigt har nu også været nød til at ty til en psykolog for at kunne komme tilbage i kampen . øv øv og har afgørelser fra REVACENTER KBH hvor de skriver at min arbejdsevne ikke kan forbedres og at de også indstiller mig til en FTP. så sådan en kamp mod systemet tager både psykisk og fysisk på et i forvejen dårligt helbred og håber ikke at andre skal igennem det samme seje træk som jeg har været i og stadig prøver at klare ØV ØV .
skotten er ikke logget ind   Besvar med citat