Se enkelt indlæg
Gammel 05-06-2015, 08:58   #73
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Fint du har fået en hurtig forklaring på misforståelsen.
@stampe

Enten er du dybt naiv eller også arbejder du for kommunen, når du kommer med sådanne udtagelser.

Det er bare en påstand han her kommer med.

Hvis han, eller andre fra kommunen vil overbevise mig om noget, skal der vises dokumentation for det, dvs, hvis denne chef vil overbevise mig om at DUCAS ikke arbejder som anden aktør for kommunen, så lad os se den kontrakt de har med kommunen.

Jeg er træt af at høre fra kommunen, at "sådan er loven/reglerne" uden at kunne dokumentere det.

Et eksempel, som jeg gang på gang spørger ind til er, når Jobcenter Kbh den ene gang skriver i min jobplan:

"Du skal også dokumentere din jobsøgning med mindst 2. job hver 30.dag på Jobnet.dk/Min Side/Min Jobsøgning/Joblog. Overskrides fristen, kan det få økonomiske konsekvenser for din kontanthjælp."

og et par dage efter skriver:

"du skal registrere minimum 2 søgte job som chauffør og andet hver uge på Joblog."

Grunden til mit spørgsmål var, det kunne jo være at der var nogen herinde, der kendte til, og kan dokumentere, at visse private virksomheder, hvor kommunen rask væk og i stort tal, sender borgere til i "aktivering" i 4 eller 8 uger (eller mere), præcist som i dette tilfælde, hvor virksomheden ikke er anden aktør.

Jeg har aldrig hørt eller læst om dette. I min verden er sådanne private virksomheder, der varetager denne áktiverings-pligt´for kommunen, en anden aktør.

Mvh Kio
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat