Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2012, 00:11   #5
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ressourceforløb er meget dyre og jo flere der skal sættes i ressourceforløb....jo mere koster det kommunerne...

Så de sager hvor de ved at folk skal i ressourceforløb....ja dem kan man give pension nu og undgå at de koster mere end nødvendigt...

Dem der er berettiget til at komme i ressourceforløb....det er dem der er berettiget til en førtidspension...da alt skal være afprøvet før man kan komme i ressorceforløb....

De vil derimod spare penge på at lige vente med at visitere folk til fleksjob da de vil spare penge på de tilskud der skal gives til fleksjobs....

Det vi så komme til at koste en del da alle fremover der er visiteret til fleksjob vil være berettiget til at få ledighedsydelse....

I dag er der mange som slet ikke kan få nogen ydelse pga ægteskabsforsørgelse og formue....

Disse mennesker vil fremover kunne få ledighedsydelse svarende til kontanthjælpsniveauet....som ikke er afhængig af ægtefælle indkomst eller formue...
okey.....men forstår ikke hvorfor de så er så ivrige efter 5 år vil have mig igennem på flex??inden d 1...de har aldrig været så ivrige efter få mig igennem som nu??jeg er enligmor og søger nu flexjob...

Sidst redigeret af pruttenQ34; 07-12-2012 kl. 00:23.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat