Se enkelt indlæg
Gammel 07-03-2018, 14:04   #40
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
så fik jeg min straf for min store forbrydelse, nemlig at købe cbd olie, hos et firma, som reklamere med at de kun sælger lovlige produkter.

min straf lyder på 3000 kr. jeg har aldrig på noget tidspunkt været i konfilikt med nogen lov, så jeg er meget chokeret over at bliver straffet så hårdt, det er helt ude af proportioner.

Jeg er gal, ked af det og stærkt frustreret.

jeg har prøvet at få sælger til at betale bøden, det lykkedes sjovt nok ikke.( big surprise ikk?) selv om han højt og flot på sin facebook side lover at hvis nogen på trods af , at han sælger lovlige produkter, skulle få en bøde så kan man bare sende bøden til ham for så betaler han , istedet kommer sælger med en hel masse sort snak om at man kan nægte og betale etc. etc. en masse sort snak jeg ikke forstod en dytfis af.

måske sælger har opdaget at jorden brænder under ham, for han har sjovt nok flyttet sit firma til spanien.

men jeg kan love for at hans navn bliver nævnt flere gange i den appel om nedsættelse af straf som jeg er ved at lave til politiet.

for hvorfor har politiet ikke stoppet denne mand, og andre som helt åbenlyst sælger disse produkter, de har dansk cvr nr., danske kontaktoplysninger og betaler skat af deres produkter ??? der er sgu noget galt i danmark

så stor advarsel til alle, hold jer langt væk fra produkter i ikke har fået fra lægen.

frustrede og triste hilsner
sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat