Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2018, 08:36   #5
KarmaShenpan
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2018
Indlæg: 4
Styrke: 0
KarmaShenpan er ny på vejen
Jeg er 38 år og har haft paragraf 56 de sidste par år...

Tusinde tak for hjælpen, dejligt med hjælp når man gennem lang tid har følt sig meget lost i systemet.

Jeg er 38 år og har haft paragraf 56 de sidste par år...

Både min praktiserende læge og min speciallæge på hospitalet, støtter mig, grundet sygdommens sjældenhed ved min praktiserende læge af gode grunde ikke meget om min tilstand. Min læge på hospitalet der har fulgt mig de sidste 18-19 år har hele tiden sagt at han synes det var utroligt at jeg kunne arbejde på normale vilkår, men dette har jo også vist sig ikke at være holdbart, er efterhånden kørt i bund...

Endvidere kan jeg fortælle at jeg har flyttet kommune for 2 år siden, og konsulenten på jobcentret har sagt at de ingen data har på mig, da har dog fået adgang til mine lægejournaler etc. samt udtalelse fra min praktiserende læge.

Min fagforening råder mig til en deltidssygemelding, men konsulenten sagde at hvis jeg blev deltidssygemeldt i stedet for at gå ned i tid så ville den periode hvor jeg er sygemeldt blive trukket fra i perioden hvor ting er afprøvet i forhold til de sociale kapitler.

NB: Jeg har skrevet til konsulenten og bedt om hans rådgivning på skrift.
KarmaShenpan er ikke logget ind   Besvar med citat