Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2008, 13:50   #37
roma
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2008
Indlæg: 21
Styrke: 17
roma er ny på vejen
hej Tante Ana

alletiders indlæg. og et indlæg som må give stof til eftertanke.
desværre er der ikke emget at hente ved en klage til patientklagenævnet. Men.. jeg håber vi er ved at trænge lidt igennem.
Claus Rasmusen benyter sig af samme fremgangsmåde ved ALLE patienter, og vover de at stille spørgsmål bliver de jagtet.
Vi har pt. en sag kørende ved dem, af de virkelig grove, som viser hvorledes han direkte forfølger dem, som stiller spørgsmål. og ligeledes sværter alle, som forsøger at hjælpe dem.
www.overgangsalderen.net har en del om ham, så jeg vil opfordre jer til at kikke derind.
Og, jeg tør ikke komme frem med for meget, men kan godt love jer, at alt bliver lagt ud efterfølgende.

Indtil da.: Pøj-pøj til alle jer, som har fået en meganedtur pga det samme hjernedøde individ (altså min personlige betragtning).. Han er ikke værd at få ødelagt nattesøvnen på, for i disse sager kan i alle se, at hvad hans mening tæller.

Jeg ved godt, det er svært efterfølgende ved kommunen, men jeg håber på at han kan stoppes. Vi bliver i hvert tilfælde ved herfra, og hjælpen kan (gudskelov) ofte hentes her på K10.
Husk: I står ikke alene
roma er ikke logget ind   Besvar med citat