Se enkelt indlæg
Gammel 28-03-2020, 09:24   #29
jhagense
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2015
Indlæg: 26
Styrke: 10
jhagense er ny på vejen
Efter 1,5 år er afgørelsen endelig kommet fra Ankestyrelsen (AST). 6,5 år har sagen nu været under behandling.
Jeg fik oprindelig et TAE svarende til 90%, men AES vurderede at kun de 25% kan tilskrives skaden. Jeg ankede afgørelsen med baggrund i min påstand om, at AES havde afgjort sagen på et ulovligt grundlag og at de ikke kan foretages noget fradrag.
ASK giver mig medhold i, at AES har afgjort sagen om TAE på ulovligt grundlag og ASK beder AES om at vurdere sagen påny.

Kan I svare mig på:
- hvor lang tid - hvis nogen - må der max. gå inden AES genoptager en sag hvor ASK har bedt dem om at se på sagen påny (altså med baggrund i ulovbestemt grundlag)

Jeg har kørt sagen selv -uden en advokats hjælp, som jeg tidligere har haft spå sagen, men som "ikke kunne se" det som jeg kunne, men som ASK nu giver mig ret i (gør mig faktisk lidt stolt).
Råd; HUSK at sende JERES begrundelse for en anke direkt til ASK, da det jo er Jer som anker og ikke AES. AES sender blot deres afgørelse til ASK. Så på trods af at AES er sat i værk for den tilskadekommende...så står man ganske alene. Så husk at begrunde hvad i ikke er enig med AES i. Bed evt. om hjælp hvis det er juridisk grundlag, men evt. også hvis det er medicinsk. Men det kan være afgørende at i bruger tid på det.
vh/Jens
jhagense er ikke logget ind   Besvar med citat