Emner: Sociallæge
Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2007, 16:45   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Nu stiller jeg dig nogle "modspørgsmål", som du måske kan bruge i det videre forløb.

Har du egen læge med? Ved han, at du har fået det værre? Ved han, at du har føleforstyrrelser igen?

Hvilke arbejdsstillinger giver dig føleforstyrrelser? Dem skal du selvfølgelig UNDGÅ og have indføjet som skånehensyn i din ressourceprofil.

Der er noget, der undrer mig meget. Hvorfor beslutter de sig for at stoppe din arbejdsprøvning, hvis det kun er 2 arbejdsopgaver, det handler om?

Kommunen kunne jo bruge en ergoterapeut, som kunne hjælpe dig med dine arbejdsstillinger og med evt. hjælpemidler. Det står også i alle mulige beskæftigelseslove, at kommunen skal gøre næsten ALT for at hjælpe folk i job.

Din ressourceprofil SKAL opdateres med nye oplysninger, FØR der kan træffes beslutning om noget nyt i din sag.

Hvis du ikke har skrevet dagbog, så prøv om du kan lave en nu, som kan vedlægges din sag.

Måske andre kan komme med flere ideer.

Jeg håber, jeg har kunnet bidrage med lidt.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat