Se enkelt indlæg
Gammel 12-03-2018, 13:09   #365
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Som vi dog læser breve forskelligt....

Jeg kan sagtens se den trussel...eftersom de henviser til facebooks regler...

Dette gør de alene for at fortælle at hvis han ikke ændre det frivilligt...at så vil de gå den vej...

Jeg kan skam også se hvordan med hensyn til at de ikke vil have ting frem...

Hvis der skal ændres navn på omtalte gruppe...ja så vil mange ikke kunne finde det indhold der er i gruppen...og det ved kommunen sikkert også godt...

Nu er det nok lidt snyd...for jeg ved hvordan kommuner reagere når der skrives dårligt om dem...det har jeg set igennem næsten 13 år herinde...hvordan de truer sin frem med allandskens ulykker...advokater, retssager, økonomisk, lukning af hjemmesiden osv osv

Omvendt kan jeg også se at det måske ville kunne skabe forvirring...med hensyn til folk der forsøger at finde jobcentret på facebook...

Måske man kunne ændre navnet til noget mindre formelt...men stadig så folk vil kunne finde gruppen...men det finder @Kio sikkert selv ud af..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat