Emner: Et godt råd.
Se enkelt indlæg
Gammel 29-04-2013, 07:18   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af le cuere Se meddelelser
Kan jo ikke skrive klage til jobcenter chef, når jeg ikke kender navnet, og det ikke fremgår via net. Sagsbehandler ikke svarer på spørgsmål vedr. det.
Det er nu ikke så svært.

Du skriver blot:

"Til jobcenterchefen

Klage over ............................................. "

Når du klager til jobcenterchefen er det vigtigt, at det tydeligt fremgår, at det er en klage, da den ellers lander på sb's skrivebord.

Jeg synes også, at du skal møde op hos anden aktør, selvom det ikke er det forløb du selv har ønsket, ellers kan jeg godt frygte, at de sanktionerer dig ved, at trække i din ledighedsydelse.

I yderste konsekvens kan du risikere, at de bedømmer, at du ikke står til rådighed for et fleksjob, hvis du ikke møder op hos denne anden aktør.

Så medmindre du ligefrem ønsker, at kæmpe en lang og opslidende kamp med kommunen, så vil jeg anbefale dig, at møde op.

Men allerede i dag kan du jo aflevere en klage til jobcenterchefen. Aflever den personligt mod kvittering.

De gange jeg har klaget til jobcenterchefen har jeg fået svar ret hurtigt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat